(066)  610 - 49 - 72

Реклама у Харківському метрополітені

Від 600 000 до 1 000 000 (!) Пасажирів у день по всім 29-ти станціям метро Харкова!

Реклама у метро поділятися на дві основні категорії - це реклама в вагонах і реклама на станціях.

Реклама в вагонах розміщується за єдиною схемою одночасно у всіх 315 вагонах. Розміщуючи вашу рекламу таким чином ви отримуєте охоплення практично усього міста. І хоча вартість такого пакета починається від 10000 грн, але в перерахунку на одну листівку, і з урахуванням того, що за день її побачать кілька тисяч чоловік - ви отримуєте одну з найнижчих вартостей контакту в порівнянні з іншими рекламними каналами.

Реклама на станціях має іншу перевагу - вона дозволяє охоплювати аудиторію саме даної станції, що ефективно, якщо ви рекламуєте, наприклад, кафе або магазин розташовані неподалік.

РЕКЛАМА У ВАГОНАХ МЕТРО У ХАРКОВІ

Одним з центральних місць розміщення реклами в метрополітені є реклама в вагонах. Великою перевагою такого розміщення є тривалий час контакту, т. е. часу, протягом якого людина може розглядати рекламний плакат. У вагонах воно становить від 3 хвилин - час проїзду однієї станції. Такий тривалий контакт дозволяє розмістити на макеті досить великий обсяг і першорядної і другорядної інформації. В случає зацікавленості рекламним повідомленням пасажир має час і можливість зафіксувати контактні дані. Що недоступно для інших рекламних каналів, так їх як реклама на бігбордах або, наприклад, на радіо.

Додатково варто відзначити великий пасажиропотік і завантаження вагонів, що забезпечує велику кількість контактів за день.

Розміщення плакатів відбувається одночасно у всіх вагонах. У вагонах є безліч різних форматів листівок, від найбільшого А1, до мінімального 42x13.

ФОРМАТИ РЕКЛАМИ У ВАГОНАХ

Простенок (А1-А3)

Простінок між дверима і вікном - основне найбільш рейтингове місце для розміщення реклами. Можливе розміщення різних форматів, в основному це А1, А2, А3, А4 і 30х16 см.

Периметр під стелею (42х13)

Периметр під стелею по всьому вагону - найбільш затребувані місця для більш економічного розміщення.

Скіс на стелі над дверима

Унікальне співвідношення за розміром і ціною! І хоча розміщення на схилі до стелі не так помітно як на простінку, але в 5-ть разів нижча ціна і розміщення над дверима, роблять цей формат теж вельми цікавим для реклами.

Двері (42х13)

Прозора наклейка на дверях - відмінне місце, так як це саме жваве місце в вагоні, а в годину пік перед дверима постійне максимальне скупчення людей.

Вікна (42х13)

Вельми помітна, так само, реклама на вікнах, можливе розміщення невеликого формату на кватирці, і великого на основному вікні.

РЕКЛАМА НА СТАНЦІЯХ МЕТРО У ХАРКОВІ

Реклама на станціях дозволяє охопити аудиторію в потрібному районі міста.

Можливе розміщення реклами вже на самих платформах - це реклама на шляхових стінах, світлові беклайти, ескалаторні склепіння і брендування станцій.

І можливо розміщення реклами у пішохідних тунелях, що зв'язують платформи з виходом на вулицю, це реклама на дверях, лайтбоксах, або повнокольорові наклейки просто на стінах.

Беклайти

Великі світлові конструкції встановлюються у переходах, на станціях і тунелях. Отлічаються яскравим підсвічуванням і вельми великими розмірами.

Колійні стіни

Так-же, дуже ефективне розміщення на шляхових стінах. Тут перевага в тому, що на платформі пасажири проводять час в очікуванні поїзда і можуть уважно розглянути і прочитати рекламні макети.

Ескалаторні склепіння

Окремо варто відзначити рекламу на ескалаторних склепіннях. Крім того, що тут пасажири знаходяться в очікуванні, піднімаючись по ескалатору, і у них є час вільно розглядати рекламні макети, так ще й всі пасажири плавно і розмірено провозяться повз кожного рекламного місця, що забезпечує практично 100% охоплення пасажиропотоку.

Вхідні двері

Розміщення на дверях досить ефективний спосіб для брендової реклами, час контакту вельми обмежений, але реклама охоплює великий вхідний потік.