(066)  610 - 49 - 72

Розміщення зовнішньої реклами на бігбордах і сітілайтах
у Харкові

У нашому арсеналі повна база усіх рекламних конструкцій міста. Бігборди 6х3, призматрони 2х3, сітілайти 1.2х1.8, сітіскроли та інше

ЯК ВИБРАТИ МІСЦЯ І ЗАМОВИТИ РОЗМІЩЕННЯ

Вибір вільних місць проводиться на інтерактивній карті, тут можна в зручній формі підібрати рекламні конструкції, переглядаючи фотографії, відразу розуміючи, де вони знаходяться.

Дивіться фотографії, додавайте у кошик носії що сподобалися. Після цього надішліть нам цей список через форму сайту або іншим зручним способом. За обраним конструкціям ми надамо вам детальну інформацію по вартості і умов розміщення.

  • Перейдіть на карту
  • Виберіть місця, які в цілому могли б вам підійти
  • Надішліть запит з сайту
  • Отримайте розгорнуте комерційну пропозицію по розміщенню з усіма деталями

ПРОЦЕС РОЗМІЩЕННЯ

Розміщення зовнішньої реклами складається з декількох кроків

  1. Вибір місця і оренда
  2. Розробка макета
  3. Друк
  4. Монтаж
  5. Фотозвіти

У щомісячну вартість розміщення, як правило, включений один монтаж (поклейка) рекламного матеріалу. Вартість друку та розробка макета оплачується окремо, або надається вже у готовому вигляді.

Розміщення на бігбордах, як правило, відбувається кратно календарним місяцям. Тобто, розміщення одного сюжету триває чітко з початку по кінець місяця. Це зроблено для спрощення планування рекламних компаній, як для клієнтів, так і для підрядників. Спроби розміститься з 10 числа по 10 число наступного місяця як правило сильно ускладнені. А ось на сітілайтах і сітіскролах зазвичай можливо вільне розміщення на будь-який період.

БІГБОРДИ, СІТІЛАЙТИ, ПРІЗМИ - ЩО Є ЩО?

Конструкції бувають різних розмірів і різних типів, для впорядкування всього цього різноманіття необхідно відокремлювати розміри конструкцій від їх типу.

Розміри конструкцій

  • 6.00 х 3.00 м. - "Бігборд"

  • 1.20 х 1.80 м. - "Сітілайт"

  • 3.14 х 2.32 м. - "Сітіскрол"

Типи конструкцій

  • "Статіка" - зображення на такому носії висить статично і не змінюється.
  • "Призма" - демонструє три сюжети, які періодично змінюють один одного.
  • "Скрол" - динамічна конструкція, зміна зображень реалізована перемотування рекламного полотна з декількома макетами вгору і вниз.

Розміри і типи конструкцій теоретично можуть зустрічатися в будь-якій комбінаціях, але існують найбільш поширені поєднання - 6х3 - борди, бувають статичні, бувають призми; 1.2х1.8 - сітілайти, майже завжди статичні; 3.14х2.32 м. - стіскрол - зазвичай типу скрол, але буває і статичний варіант, хоча "сітіскролом" він від цього не перестає називатися

"А", "Б" сторони і "Роздільник"

Усі рекламні конструкції як правило мають дві рекламні сторони, ці сторони орендуються по-окремо.

"А" сторона - сторона яка дивиться на нас з рекламної конструкції розташованої з правого боку дороги.

"Б" сторона - відповідно зворотна сторона даної конструкції, яку ми можемо бачити при зворотному русі, при чому, розташована на цей раз вона буде зліва від нас.

"Роздільник" - рекламні конструкції розташовані посередині смуг руху і тому завжди знаходяться з лівого боку від спостерігача.

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Деякі особливості планування розміщення зовнішньої реклами в Харкові

Дуже часто планування рекламних кампаній починається з вибору формату рекламних конструкцій. Це не зовсім вірний підхід, так як в Харкові є деяка специфіка розташування форматів рекламних конструкцій по районам.

У самому центрі, в основному, розташований автомобільний формат сітіскролів 3.14х2.3 і сітілайтів 1.2х1.8 для пішоходів. Це вулиці Сумська, Пушкінська, проспект Правди, проспект Науки, основні площі - Дзержинська, Радянська. Бігбордів 6х3 в центрі практично немає. В "тихому центрі" (Петровського, Мироносицька, Артема і ін.) Теж дуже елітному районі, зустрічається формат мінібордів 2х3.

По основних магістралях, проспектах розташовані сітіскроли 3.14х2.3 і бігборди 6х3. Це вулиці Клочківська, Полтавських шлях, пр.Московський, Академіка Павлова, Салтівське шосе та ін.

У спальних районах і ближче до виїзду з міста, можна знайти тільки бігборди, сіті-лайтів та інших форматів в таких районах вже немає. На трасах розташовані тільки бігборди або великі конструкції-арки 3х12 метрів.

Тому, плануючи рекламну кампанію, вибирайте спочатку райони розміщення, а не формати конструкцій, так як починаючи з формату ви можете просто не знайти потрібні в цільовому районі.

Найбільш поширені помилки в підходах до вибору рекламних конструкцій

Зациклення на статичних конструкціях. Іноді зустрічається підхід "призми і скроли ми не розглядаємо - нам потрібна тільки статика", що серйозно звужує вибір гідних місць (площин). Справа в тому, що в найефективніших місцях, тобто на ділянках з великим проходять трафіком, на перехрестях і світлофорах вже практично немає статичних конструкцій, вони замінені на призми і скроли. Тому, такою умовою, вибір обмежується не найбільш рейтинговими місцями.

"Нам тільки" А "сторони" - зустрічається думка, що "А" сторони (це коли конструкція розташована по правій стороні дороги) це завжди краще ніж "Б" і "Б" ми навіть не розглядаємо ". Однак, найчастіше (крім 4-х смугових проспектів, звичайно) "Б" сторони навіть краще ніж "А", так як вони знаходяться зліва від водія, і саме до лівої (зустрічній) смузі руху водій проявляє набагато більше уваги, ніж до правого бордюру.

"Нам тільки бігборди і в центрі" - в центрі Харкова одиниці формату 6х3. Чому тільки бігборди? - Звичний формат, директор сказав, чи просто макети 6х3 є? Витрати на розробку макетів несумірні з витратами на розміщення. Підбирайте площині, виходячи з аудиторії, з якою вони контактують, а так же, місць розташування та трафіком. Формат не так важливий. Необгрунтована зацикленість на форматі серйозно звужує вибір ефективних місць.

ПІДГОТОВКА МАКЕТІВ

При розробці рекламного макету (сюжету) для зовнішньої реклами слід враховувати, що «наружка» дуже примхливий і вимогливий носій в плані макетів. Підготовка макета для "наружки" істотно відрізняється від підготовки макетів для поліграфії, наприклад.

Не дивлячись на умовно великі розміри носія, вмістити в нього інформації можна зовсім небагато. На макеті повинно бути не більше 2-3 головних об'єктів - наприклад логотип, повідомлення, контакти. Спроби розмістити на борді ВСЕ, по максимуму задіявши усю вільну площу, закінчуються невиразною «кашею», з якої зрозуміти нічого неможливо.

Дуже корисний метод оцінки неперевантаженності макета - зробити фотомонтаж вашого макета з фотографією рекламної конструкції, на якій він буде розміщуватися. Так Ви зможете приблизно оцінити, як макет буде виглядати у реальності, а не на екрані монітора.

Наступний момент: важливо розмістити на макеті продуманий зміст відповідно до рекламного завдання. Покажіть розроблений макет незнайомій людині на 3-5 секунд, і запитайте його, що саме він зрозумів з цього рекламного повідомлення. НЕ питайте його ЩО було в макеті, питайте ЩО він зрозумів для себе. Він повинен відразу відповісти саме те, що ви хотіли йому сказати. І часто ви почуєте не зовсім те, що очікували. Якщо так, значить макет вимагає доопрацювання.

Для вірного вирішення цього кроку, потрібно звернути увагу на вірну постановку задачі дизайнеру. Слід пам'ятати що дизайнер НЕ рекламіст. До завдань дизайнера входить красиво отрисовать задану концепцію. Але дизайнер не знає детально, які рекламні завдання стоять перед певної рекламної комунікацією, виходячи з якої потрібно проектувати макет. Проектування макета - завдання фахівця з реклами. Часто доводиться бачити, як залучають дизайнера, упускаючи цей етап. В результаті дизайнер не зовсім розуміє, що конкретно потрібно робити, і робить на свій смак. Замовник, побачивши перші варіанти, каже що він зовсім не це мав на увазі. Макет повертається на переробку, і робота ризикує перетворитися в довгий то болісний процес. Для уникнення цього перед залученням дизайнера необхідно добре попрацювати над завданнями макета, над проектуванням "меседжу", який він повинен передати, накидати його структуру.

Так що чекаємо від вас якісних макетів або допоможемо розробити професійний макет в нашій студії.

Приклад вірно побудованого макета - грамотно рознесений перший план (про що це взагалі) і другий план (подробиці контакти і ін.) Дивіться насамперед на макет на фотозвіті.

Приклад перевантаженого макета, де намагалися виділити все, в результаті не виділене нічого.

З НАМИ ПРАЦЮЮТЬ

ПРИВІТАННЯ НА БІГБОРДАХ

Крім комерційної реклами можливе розміщення, популярних в даний час, особистих поздоровлень.

Розміщення поздоровлень на рекламоносіях кілька нестандартна завдання, і тут виявляються деякі особливості.

Класичний термін розміщення на рекламоносіях один місяць, причому кратно календарному (тобто з 1-го по 31 число), особливо це обмеження стосується формату бігбордів 6х3. Мінімальний термін розміщення становить два тижні, і він доступний зазвичай тільки для другої половини місяця, в тому випадку, якщо конструкція залишилася не зайнятою на початок місяця.

Розміщення (поклейка) сюжетів зазвичай здійснюється +/- 1-2 дня від встановленої дати. У разі розміщення поздоровлення найчастіше потрібна поклейка строго в термін, це складніше, але можливо.

Ми робимо все можливе для вирішення цих складнощів, щоб Ви змогли зробити незабутній подарунок для коханої людини!